Exterieur         

De bedoeling van deze pagina is om de detail wijzigingen door de jaren heen te laten zien. Voor de 
precieze datum en compleet kijk dan ook bij
Modelwijzigingen. Voor de kleuren ga naar kleuren.


Een 69/70 model, losse lampen en de 2 stootblokken op de bumper. Grille met 3 sierlijstjes. '75 model, lampunits en geen stootblokken meer. Grille zonder lijstjes. '82, kunststofbumpers en grille met onder en boven sierlijst.
Achter hetzelfde betreffende de bumpers. De oude achterlichten en bumpers met de blokken. '76 model, gelijk aan '75, de V6 uitlaat met 2 gebogen eindstukken
Aan de zijkanten is geen verschil, dacht je..... De oude handgrepen  
Met dichte kap De hoge vulopening Oude spiegels
     
De 4 cilinder met kleine uitlaat   En met open kap
Het laatste logo, plastic, net als op de latere 405, de V6 had nog V6 TI erbij. .Moeilijk te zien maar de tank vulopening zit echt lager.
  De oude luchthapper De nieuwe Types kregen meegespoten kunstofbumpers, alleen de witte en rode niet, wel de metallic kleuren.
  Vooraanzicht cabriolet en achteraanzicht
Reservewiel eronder, tank ervoor, 56 liter. 4 cilinder Tank eronder, geen reservewiel V6 uit 1975, 84 liter inhoud V6 na 1976, tank achter de achterbank. 60 liter inhoud slechts
De holle motorkap en de bolle motorkap Hier het oude achterlicht met wit glaasje
Hier het oude achterlicht met rode glaasje voor o.a. de Zwitsersemarkt. De 2.0 liter injectie Ook 2.0. injectie
V6 Carburateur tot 1978 V6 injectie (Kjetronic Bosch) na 1978 Ook Kjetronic V6
De wielen in de loop der jaren, hier de eerste 8 gaats, tot 1974. Daarna de 16 gaats, tot het einde van de productie. Allebei 14 Inch De 15 Inch waren een optie in de latere jaren. Veelal met TRX banden. Neem liever echter de gewone uitvoering van bv. een 604. Ook de 15 Inch lichtmetaal, alleen nu met gepolijste randen.
De 14 Inch Dunlop velgen, meer gebruikt voor onder de sedan maar kan uiteraard ook de de C&C In Zwitserland werden deze velgen destijds op de Coupe verkocht voor de "Edition Suisse". 

Kurt.Orbie@Peugeot-504-cc.com